31 lipca 2012

Muffiny z czerwonymi mirabelkami


Po wczorajszym sporządzania kompotu z mirabelek została mi niewielka miseczka tegoż to owocu. Początkowo myślałam, aby zrobić tartę, ale miałam dzisiaj lenia więc zabrałam się za muffiny. Jak zwykle szybko i smacznie :)
2 jajka
250 g jogurtu naturalnego
125 ml oleju
1 łyżka miodu
3/4 szklanki mąki pszennej
1/2 płatków owsianych błyskawicznych
1/2 szklanki mąki kukurydzianej
1/2 łyżeczki sodki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
1 łyżeczka cynamonu
czubata szklanka mirabelek pokrojonych na ćwiartki



W jednej misce mieszamy suche składniki, a w drugiej mokre. Mirabelki zostawiamy na koniec. suche składniki wsypujemy do mokrych i dobrze mieszamy. Na koniec dodajemy mirabelki i jeszcze raz mieszamy. Napełniamy papilotki, mi wyszło 18 babeczek. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy 25 minut.




4 komentarze:

  1. Fajne połączenie, nie próbowałam mirabelek w muffinkach.Dziś za to objadałam się mirabelkami soute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie próbowałam, to był debiut i to całkiem niezły :)

      Usuń
  2. Musze przyznać, że te mirabelki wyglądają trochę jak winogronka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam jak robiłam zdjęcia :) ale zapewniam, że to mirabelki wprost z mojego sadu :))

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...