12 listopada 2012

LIEBSTER BLOG AWARD

Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko podziękować i dołączyć się do zabawy. :)
'Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie'.

Moje odpowiedzi

Pytania od Szybkie gotowanie:
  1.  Co daje ci prowadzenie bloga? Satysfakcję.
  2. Jakiej potrawy/potraw nie lubisz przygotowywać? Gulaszu z żołądków!
  3. Ile czasu dziennie poświęcasz na sprawy związane z blogiem? To zależy od dnia, ale zwykle ok. godziny do dwóch.
  4. Ulubiona potrawa? Kiedyś pizza, teraz wolę tradycję, czyli łazanki.
  5. Gdy nie gotujesz to... piekę :)) ale głównie swój czas poświęcam Nelce!
  6. Czego w życiu najbardziej żałujesz? Niczego. Gdybym miała jeszcze raz przeżyć swoje życie to chyba nic bym nie zmieniła.
  7. Czego zazdrościsz innym? Wyczucia smaku i umiejętności tworzenia czegoś z niczego.
  8. Jakie masz wady? Bałaganiarstwo!
  9. Tytuły książek, które możesz polecić? Larsson "Millennium"; Wałkuski "Wałkowanie Ameryki"; Vargas Llosa "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki"; Murakami "Na południe od granicy, na zachód od słońca".
  10. Najdziwniejsza/najstraszniejsza sytuacja w twoim życiu? Hmmm...
  11. Gdybyś mogła wybrać dowolny rok kiedy mogłabyś się urodzić - jak to byłaby data i dlaczego? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Myślę, że zostawiłabym wszystko tak jak jest :)


  1. Nigdy nie jadam... salcesonu, choćby nie wiem jaki był "smaczny" :)
  2. Ulubiony sposób na jajko  ...dla mnie klasyka: na pół twardo, pół miękko.
  3. Wanilia czy kakao?  Zdecydowanie kakao. Nie wyobrażam sobie życia bez czekolady!
  4. Ulubiony cytat: ŻYJ I POZWÓL ŻYĆ INNYM
  5. Comfort food zdecydowanie za!
  6. Nie potrafię... odmówić sobie słodkości :)
  7. Szpilki czy trampki? Jestem z tych, co lubią wygodę, więc wybieram trampki. Szpilki tylko od tzw. "wielkiego dzwonu".
  8. Gdybym miała jeść jedną potrawę przez tydzień, byłoby to...? łazanki
  9. Ostatnia przeczytana książka: "Millennium" Larsson'a, a obecnie czytam "Wałkowanie Ameryki" M. Wałkuskiego.
  10. Do założenia bloga skłoniło mnie... chyba zmotywowała mnie założycielka bloga Oregano & Cynamon. Już wcześniej się nad tym zastanawiałam, ale nie wiedziałam czy będzie mi się chciało robić zdjęcia, pisać, publikować.... Teraz wiem, że mi się chce i uważam to za świetną zabawę.
  11. Mój niezawodny sposób na nudę ostatnio prowadzenie bloga :) chociaż przy 8-miesięcznym bobasie nie ma czasu na nudę.

  1. dlaczego wybrałeś/łaś taka nazwę bloga. W sumie to nie wiem.
  2. czym się interesujesz oprócz gotowania? Lubię czytać i podróżować. 
  3. Twoje ulubione zwierzątko? Kot.
  4. Najważniejszy dzień w Twoim życiu. Dzień, w którym urodziła się Nel.
  5. Najlepsze Twoje wspomnienie z wakacji? Ogólnie moje pierwsze wakacje bez rodziców spędzone w Zakopanym.
  6. Ulubiona muzyka. Grunge.
  7. Co byś zrobił/a gdyby nagle nastąpił koniec świata? Chyba nie zdążyłabym nic, nawet zorientować się, że jest koniec świata. 
  8. Jakiego koloru są Twoje oczy? Brązowe.
  9. Czy zawsze kierujesz się rozumem. Zazwyczaj nie :)
  10. Twoja ulubiona rzecz? Ostatnio laptop.
  11. Twój najlepszy przyjaciel? Kubek z kawą :))


Wyróżnione blogi:


Moje pytania:
  1. Książka czy film?
  2. Ulubione zajęcie (poza spędzaniem czasu w kuchni oczywiście).
  3. Jeśli kawa to...
  4. Czy prowadzisz jeszcze inne blogi?
  5. Gdzie spędziłaś/spędziłeś swoje najlepsze wakacje?
  6. Najważniejsze wydarzenie w Twoim życiu.
  7. Wieś czy miasto?
  8. Najlepszy sposób na udany wieczór z przyjaciółmi?
  9. Jakiego języka chciałabyś/chciałbyś się nauczyć?
  10. Czy oglądasz programy kulinarne? Jakie są Twoje ulubione?
  11. Jestem jak... 

2 komentarze:

  1. dziękuję za nominację, odpowiedzi u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi gotowe!!! Zapraszam: http://miksturownik.blogspot.com/2012/11/podwojne-wyroznienie-dziekuje.html
    I dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...