31 października 2012

Konkurs! Konkurs! Konkurs!

Od jakiegoś czasu na mojej półce leżą sobie dwie siostry bliźniaczki o imieniu Nigella Express. Obie w angielskiej wersji językowej. Zastanawiałam się co by tu zrobić, a ponieważ lubię brać udział w konkursach na innych blogach, postanowiłam się odwdzięczyć i u siebie też coś zorganizować. Dlatego ogłaszam konkurs, który będzie trwał cały miesiąc, więc macie dużo czasu aby coś upichcić!


Zasady:

  1. Konkurs trwa od 1 do 30 listopada. Wyniki konkursu zostaną podane na Mikołajki!
  2. Umieść podlinkowane zdjęcie na bocznym pasku bloga. Osoby, które bloga nie posiadają podają informację i link do konkursu na swojej tablicy na facebook'u i przysyłają mi linka do posta.
  3. Przygotuj ulubioną potrawę, ciasto, babeczkę, drinka itd itp, której inspiracją był przepis Nigelli Lawson. Sfotografuj i prześlij ładną fotkę wraz z podaniem nazwy oraz źródła przepisu na mojego maila, w temacie wpisując "Konkurs". Osoby, które umieściły przepis na blogu proszę o podanie linka. Przesyłając zdjęcie wyrażacie zgodę na opublikowanie go przeze mnie na blogu, oczywiście tylko zwycięski przepis i zdjęcie. I tutaj uwaga :) Mogą być przepisy archiwalne.
  4. Napisz dlaczego akurat ten przepis wybrałaś/-eś.
  5. Będzie mi niezmiernie miło jak zostaniecie publicznymi obserwatorami mojego bloga oraz polubicie stronę na facebook. Nie jest to warunek konieczny.
  6. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski i pokrywam koszty wysyłki.
Zwycięży ta osoba, która najładniej (wg mnie) uzasadni swój wybór.

Powodzenia!!

Ps. Przepis Nigelli może być dla Was tylko inspiracją. Mile widziane będą wszelkie modyfikacje :)
Jeśli nie pamiętasz dokładnego źródła wystarczy, że napiszesz czy była to książka, program TV czy inne.

11 komentarzy:

  1. Czyli książkę Nigelli może wygrać ktoś, kto już ma książki Nigelli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko. Można znaleźć wiele przepisów w necie oraz na różnych blogach. A poza tym przepis Nigelli może być tylko inspiracją to waszych pomysłów, z waszymi modyfikacjami.

      Usuń
  2. Coś dla mnie, bo akurat przepisy Nigelli to jedne z nielicznych z jakich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę, jak dla mnie przepisy Nigeli są super, choć czasem za dużo cukru i tłuszczu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, chętnie wzięłabym udział. Mam nadzieję, że zdążę :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wlasnie to ksiazeczke i bardzo wszystkim polecam. Czesto do niej zagladam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, właśnie wczoraj przypadkowo skorzystałam z przepisu Nigelli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Niewiele czasu zostało, ale postaram się coś upichcić, bo zamierzam tę książkę kupić od dawna :D a jeszcze po angielsku, no wypas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbujemy swoich sił i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...