8 lutego 2017

Owsianka

Zainspirowana moją idolką :) i imienniczką Kingą Paruzel przygotowałam owsiankę z Kuchni Lidla.
Ja jestem fanką owsianek w różnych odsłonach, a ta wersja jest obłędna.
Trochę zmodyfikowałam. (oryginalny przepis tutaj)




Składniki na 1 porcję:

4 łyżki płatków owsianych górskich
1 szklanka dowolnego mleka (u mnie krowie)
1 łyżka mielonego siemienia lnianego
1 łyżeczka miodu 
skórka starta z 1/3 limonki
kilka sztuk orzechów nerkowca i migdałów
1 łyżeczka chia
owoce do dekoracji

Płatki owsiane podprażamy na rozgrzanej patelni na złoty kolor. Mleko wlewamy do garnka, dodajemy podprażone płatki, siemię i miód. Często mieszamy. Dodajemy skórkę otartą z wyszorowanej limonki. Gotową owsiankę dekorujemy owocami, posiekanymi orzechami i migdałami. Wierzch posypujemy chia.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...